Afscheid van een mooi mens

19 augustus 2024
Home > Nieuws > Algemeen > Afscheid van een mooi mens
Afscheid van een mooi mens

Met verdriet en verbijstering hoorden we in de vakantie dat onze collega Daryna plotseling is overleden. Daryna werkte bij ons als intermediair en was een betrokken, gepassioneerde collega.

Daryna zette zich met grote persoonlijke betrokkenheid in voor de Oekraïense gemeenschap. De kinderen en ouders kenden en vertrouwden haar en konden altijd bij haar terecht voor vragen en steun. Ze stond midden in de gemeenschap wat van grote toegevoegde waarde was voor de scholen waar ze werkte.
Daryna deed alles met passie en goed georganiseerde ambitie. Leergierig als ze was, zocht ze veel contact met collega’s om Nederlands te leren spreken. Daryna was een inspiratiebron en het ideale voorbeeld van kansengelijkheid. We zullen haar missen.

Saying goodbye to a beautiful person

With both sadness and bewilderment, we heard during our holidays that our colleague Daryna had unexpectedly passed away. Daryna worked with us as an intermediary and was a committed and passionate colleague.

Daryna was committed to the Ukranian community with great personal involvement. The children and parents knew her, trusted her, and could always count on her for questions and support. She stood in the heart of the community, which was of immeasurable value to the schools she worked with. Daryna did everything with passion and well-organized ambition. Eager to learn as she was, she sought out a lot of contact with colleagues to learn Dutch. Daryna was a source of inspiration and an ideal example of equality of chances. We will miss her dearly.